1
  İLETİŞİM VE İLGİ
Fuar sırasında ilgi ve yardım Kötü
Orta
İyi
Danışma noktaları personeli Kötü
Orta
İyi
  TANITIM ÇALIŞMALARI
Fuardan haberdar olmanızda en etkili yol hangisidir? E-posta iletileri
Telefon aramaları
PZK / davetiye
Fuar satış ve pazarlama personeli
Televizyon reklamları
Radyo reklamları
Gazete reklamları
Websiteleri
Sosyal Medya
Dış Mekan Reklamları
 FUARCILIK GENEL HİZMETLERİ
Fuar genelinde temizlik ve hijyeni yeterli buldunuz mu? Kötü
Orta
İyi
Fuar alanında güvenlik Kötü
Orta
İyi
  FUAR MEMNUNİYETİ VE FAYDALAR
89. İEF için genel memnuniyet düzeyinizi belirtebilir misiniz? Kötü
Orta
İyi
Gelecek yıl bu fuarı tekrar ziyaret etmeyi düşünüyor musunuz? Evet
Hayır
Organizatöre iletmek istediğiniz düşünce ve önerileriniz
  ETKİNLİKLER
89.İEF süresince gerçekleştirilen etkinlikleri (konser, tiyatro, sokak gösterileri vb.) nasıl buldunuz? Memnun Kalmadım
Fena Değildi
Memnun Kaldım
Bilgim Yok
Dijital ortamda gerçekleştirilen İzmir İş Günlerine katıldınız mı?
İzmir İş Günleri hakkında aşağıdaki kriterlerde memnuniyetinizi belirtir misiniz. Memnun Kalmadım
Fena Değildi
Memnun Kaldım
Bilgim Yok
Önümüzdeki yıllarda gerçekleşmesini istediğiniz etkinlikler hakkında görüş ve önerileriniz
 ZİYARETÇİ BİLGİLERİ
Ad - Soyad :
Cinsiyet : Kadın
Erkek
Öğrenim durumu : Öğrenci
İlkokul mezunu
Ortaokul mezunu
Lise mezunu
Üniversite mezunu
Yüksek lisans / Doktora
Yaş : < 18
18 - 24
25 - 34
35 - 44
45 - 54
55 - 64
65 ve üzeri
İl :
E-mail :
Güvenlik Kodu / Security Code : İşlem sonucunu giriniz / Please enter the result:
* Zorunlu alanlar... / Required fields